Izbor sajta za firmu ili hobi
Ostalo » Izbor sajta za firmu ili hobi
Izbor web sajta za firmu ili hobi - paketi za izradu sajta
Na ovoj stranici možete se upoznati sa vrstama sajtova i načinom njihovog funkcionisanja, kao i sa načinom odabira prave prezentacije vašeg poslovanja ili hobija.
Kao što možete videti na stranici CENE IZRADE SAJTOVA ZA FIRME, Variety Sites tim je predvideo nekoliko mogućih opcija izrade sajtova. Sajtovi za firme ili hobije se razlikuju u nekim slučajevima mnogo, a u nekim slučajevima postoji vrlo mala razlika, recimo u broju stranica, broju fotografija ili u dinamičkim opcijama ili SEO mehanizmu.
Sam dizajn sajta je u suštini nebitan za funkcionisanje sajta i uglavnom se radi po želji naručioca, sa ili bez njegovog materijala. Ono što je za sajt bitno je u najvećoj meri funkcionalnost, jednostavnost i preglednost navigacije (menija), kao i OPTIMIZACIJA SAJTA ZA GOOGLE PRETRAGU da bi se sajt pojavio u rezultatima pretrage po nekim relevantnim ključnim rečima ili frazama, što brže i na što višoj poziciji.
Ako već niste, primere dizajna i funkcionalnosti nekih od sajtova u izradi Variety Sites tima možete pogledati na stranici IZRAĐENI SAJTOVI ZA FIRME, a dizajn vašeg budućeg sajta može biti sličan ili potpuno drugačiji od do sada izrađenih sajtova.
Izrada web sajtova za firme ili hobije - predefinisani paketi Variety Sites tima
- WEB SAJT START paket je namenjen malim firmama sa nekoliko proizvoda ili usluga u svom asortimanu i nije pogodan za online prodaju, već samo za predstavljanje poslovanja, usluga, proizvoda ili hobija, recimo za izradu sajta za zanatlije (molere, keramičare, obućare), fotografe, slikare i sl.
- WEB SAJT BIZNIS paket je namenjen, kako malim, tako i srednjim firmama koje imaju više proizvoda, usluga ili više delatnosti koje žele da predstave na internetu. Ni ovaj paket izrade sajta ne podrazumeva mogućnost online prodaje proizvoda ili usluga, ali u ovom paketu izrade sajta može biti više stranica, fotografija, radi se naprednija optimizacija i obezbeđuje mogućnost samostalne izmene i dodavanja sadržaja (CMS).
- WEB SAJT PRO paket je namenjen, kako za predstavljanje poslovanja, proizvoda, usluga ili hobija, tako i za online prodaju. Naime, web sajt iz ovog paketa se vrlo lako može transformisati u internet prodavnicu ili kombinaciju prezentacije firme i online prodavnicu. Ukoliko vam budžet za izradu sajta ne dozvoljava otvaranje internet prodavnice odmah, a želite da u budućnosti imate i tu mogućnost, onda je ovaj paket pravi izbor kao osnova dalje nadogradnje.
- WEB SAJT PRO PLUS paket za izradu sajta ima sve opcije paketa WEB SAJT PRO, ali ima kao dodatak povećan broj inicijalno izrađenih stranica, kao i broj fotografija koje se obrađuju i postavljaju pri izradi sajta. Takođe se vrlo brzo i lako može transformisati u online prodavnicu ili u kombinaciju sajt prezentacije i online prodavnice.
- WEB SAJT CUSTOM paket predstavlja izradu sajta za prezentaciju poslovanja firme ili hobija na najbolji način. U svom sastavu ima i razne formulare koji su neophodni za recimo kontakt preko sajta, naručivanje procene vrednosti nekog posla ili proveru dostupnosti nekog proizvoda ili usluge putem maila. Pored toga ovaj paket podrazumeva i konstrukciju baze podataka za prihvat mailing lista korisnika, kao i prihvat i pregled komentara i sl. Takođe se može transformisati u online prodavnicu proizvoda i usluga.
- ONLINE WEB SHOP paket za izradu sajta predstavlja posebnu vrstu prezentacije proizvoda, usluga ili hobija. Namenjen je za direktnu internet prodaju i kao takav sadrži veliki broj osnovnih i dodatnih opcija, kako za predstavljanje proizvoda i usluga, tako i za naručivanje i isporuku. Narudžbenice mogu stizati direktno na mail administratora što olakšava posao praćenja u admin panelu. Proizvodi se mogu dodavati, brisati i ažurirati, a ažurnim radom možete postići da vaši klijenti uvek budu potpuno obavešteni o dostupnosti proizvoda ili usluga.
Faktori koji utiču na izbor sajta za firmu ili hobi
-
Vrsta delatnosti ili hobija
-
Sadržaj web sajta firme ili hobija
-
Broj fotografija ili količina teksta koji se postavlja na sajt
-
Da li se radi o online prodaji proizvoda i usluga ili se proizvodi i usluge samo predstavljaju
-
Da li je sajt namenjen svima ili posetiocima iz pojedinačnih zemalja ili regiona
-
Da li se želi postići brzo pojavljivanje u GOOGLE pretrazi na visokoj poziciji ili to nije toliko bitno
Svi ovi najvažniji, kao i mnogi drugi faktori mogu uticati na pravilan izbor web sajta za firmu ili hobi.