Pitanje?

Izbor sajta za firmu ili hobi

Izbor web sajta za firmu ili hobi - kratko objašnjenje vrsta sajtova i internet prodavnica

Na ovoj stranici možete se upoznati sa vrstama sajtova i načinom njihovog funkcionisanja, kao i sa načinom odabira prave prezentacije vašeg poslovanja ili hobija.

Kao što možete videti na stranici CENE IZRADE SAJTOVA ZA FIRME, Variety Sites tim je predvideo nekoliko mogućih opcija izrade sajtova. Sajtovi za firme ili hobije se razlikuju u nekim slučajevima mnogo, a u nekim slučajevima postoji vrlo mala razlika, recimo u broju stranica, broju fotografija ili pak u dinamičkim opcijama ili SEO mehanizmu.

Sam dizajn je u suštini nebitan za funkcionisanje sajta i uglavnom se radi po želji naručioca, sa ili bez njegovog materijala. Ono što je za sajt bitno je u najvećoj meri funkcionalnost, jednostavnost i preglednost navigacije (menija), kao i  OPTIMIZACIJA SAJTA ZA GOOGLE PRETRAGU da bi se vaš sajt pojavio u rezultatima pretrage po nekim relevantnim ključnim rečima ili frazama, što brže i na što višoj poziciji.

Ako već niste, dizajn i funkcionalnost sajtova u izradi Variety Sites tima možete pogledati na stranici IZRAĐENI SAJTOVI ZA FIRME, a dizajn vašeg budućeg sajta može biti sličan ili potpuno drugačiji od do sada izrađenih sajtova.

Izrada web sajtova za firme ili hobije - predefinisani paketi Variety Sites tima

  • WEB SAJT START paket je namenjen malim firmama sa nekoliko proizvoda ili usluga u svom asortimanu i nije pogodan za online prodaju, već samo za predstavljanje poslovanja, usluga, proizvoda ili hobija, recimo za zanatlije (molere, keramičare, obućare), fotografe, slikare i sl.
  • WEB SAJT BIZNIS paket je namenjen kako malim tako i srednjim firmama koje imaju više proizvoda, usluga ili više delatnosti koje žele da predstave na internetu. Ni ovaj paket ne podrazumeva mogućnost online prodaje proizvoda ili usluga, ali u ovom paketu može biti više stranica, fotografija, radi se naprednija optimizacija i obezbeđuje mogućnost samostalne izmene i dodavanja sadržaja (CMS).
  • WEB SAJT PRO paket je namenjen kako za predstavljanje poslovanja, proizvoda, usluga ili hobija, tako i za online prodaju. Naime, web sajt iz ovog paketa se vrlo lako može transformisati u internet prodavnicu ili kombinaciju prezentacije firme i online prodavnicu. Ukoliko vam budžet ne dozvoljava otvaranje internet prodavnice odmah, a želite da u budućnosti imate i tu mogućnost, onda je ovaj paket pravi izbor kao osnova dalje nadogradnje.
  • WEB SAJT PRO PLUS paket nosi sve opcije paketa WEB SAJT PRO, ali ima kao dodatak povećan broj inicijalno izrađenih stranica kao i broj fotografija koje se obrađuju i postavljaju pri izradi sajta. Takođe se vrlo brzo i lako može transformisati u online prodavnicu  ili u kombinaciju pomenutu u prethodnom paketu.
  • WEB SAJT CUSTOM paket predstavlja prezentaciju poslovanja firme ili hobija na najbolji način. U svom sastavu ima i razne formulare koji su neophodni za recimo kontakt preko sajta, naručivanje procene vrednosti nekog posla ili proveru dostupnosti nekog proizvoda ili usluge putem maila. Pored toga ovaj paket podrazumeva i konstrukciju baze podataka za prihvat mailing lista korisnika, slanje newslettera (neophodno ga je kreirati i povezati sa bazom korisnika), kao i prihvat i pregled komentara i sl. Takođe se može transformisati u online prodavnicu proizvoda i usluga. 
  • ONLINE WEB SHOP paket predstavlja posebnu vrstu prezentacije proizvoda, usluga ili hobija. Namenjen je za direktnu internet prodaju i kao takav sadrži veliki broj osnovnih i dodatnih opcija, kako za predstavljanje proizvoda i usluga, tako i za naručivanje i isporuku. Narudžbenice mogu stizati direktno na mail administratora što olakšava posao praćenja u admin panelu. Proizvodi se mogu dodavati, brisati i ažurirati, a ažurnim radom možete postići da vaši klijenti uvek budu potpuno obavešteni dostupnosti proizvoda ili usluga. 

Faktori koji utiču na izbor sajta za firmu ili hobi

  • Vrsta delatnosti ili hobija

  • Sadržaj web sajta firme ili hobija

  • Broj fotografija ili količina teksta koji se postavlja na sajt

  • Da li se radi o online prodaji proizvoda i usluga ili se proizvodi i usluge samo predstavljaju

  • Da li je sajt namenjen svima ili posetiocima iz pojedinačnih zemalja ili regiona

  • Da li se želi postići brzo pojavljivanje u GOOGLE pretrazi na visokoj poziciji ili to nije toliko bitno

Svi ovi najvažniji, kao i mnogi drugi faktori mogu uticati na pravilan izbor web sajta za firmu ili hobi.