Pitanje?

Optimizacija sajta za Google

Šta je optimizacija sajta za Google?

Google pretraživač, www.google.com, koristi različite metode da odredi koje će strane biti prikazane prve u rezultatima pretrage. Njihova tačna formula je tajna, ali postoji nekoliko stvari koje se mogu uraditi da bi se poboljšala pozicija sajta u rezultatima pretrage.

Termin za to je optimizacija sajtova za pretraživače (SEO - Search Engine Optimization).

Pod pretraživačima se podrazumevaju npr. GOOGLE, BING, YAHOO i sl.

Proces optimizacije sajta se može odvijati kao sastavni deo procesa izrade sajta ili se može izdvojiti i na osnovu sadržaja sajta izvršiti na kraju. Sama optimizacija, kao i izrada sajta, je proces koji koji možemo podeliti u nekoliko faza.

Optimizacija sajta za Google podrazumeva:

  • Optimizaciju sajta kao celine

  • Optimizaciju pojedinačnih stranica sajta

  • Optimizaciju elemenata stranice, tekstova, fotografija, formulara, slajdera i sl.

Da bi se optimizacija uradila na pravi način neophodno je ispoštovati određena pravila i standarde koje nameće sam Google.

Variety Sites pored stalnog praćenja promena ovih pravila vrši i naknadnu optimizaciju u skladu sa promenama.

Prilagođavanje i dodavanje sadržaja je jedna od bitnih stvari od koje zavisi i pojavljivanje vašeg sajta u rezultatima pretrage.

Variety sites tim kao dodatnu uslugu ima i održavanje sajtova, stalno praćenje i periodičnu reoptimizaciju u cilju poboljšanja ili održavanja rejtinga sajtova koje izrađuje.

Ova usluga je naravno predmet dogovora i može se raditi na različite načine i u raznim vremenskim intervalima. Kako i kada će se usluga koristiti zavisi na prvom mestu od želje klijenta, a u skladu sa potrebama poslovanja firme čiji se sajt održava. Cene održavanja i ažuriranja sajtova možete pogledati na stranici Održavanje i ažuriranje sajtova