Optimizovani sajtovi
Optimizovani sajtovi za Google pretragu
Svi sajtovi koje izrađuje Variety Sites tim su, u skladu sa odabranim paketima izrade sajta, maksimalno optimizovani za relevantne pretrage na Google-u.
Pored izrade sajtova i detaljne optimizacije web sajtova naših klijenata za pretragu na Google-u, Variety Sites tim obezbeđuje i optimizaciju sajtova koje je neko drugi delimično ili loše optimizovao. Optimizaciju sajta, u pogledu rekonstrukcije tekstova ili pisanja novih optimizovanih tekstova, možemo raditi za bilo koju platformu na kojoj je sajt rađen.
Kompletnu optimizaciju sajta možemo raditi za sajt koji smo mi radili na našoj platformi, kao i za sajt koji je urađen na Word Press platformi. Za ostale platforme (Jumla, Drupal i sl.) možemo raditi pisanje optimizovanih tekstova za sajt, ali ne radimo optimizaciju unutar administracije sajta.
U svakom slučaju, dobra optimizacija sajta ne može da ima negativan uticaj na sam sajt ili na poziciju u pretraživačima, ali obećavanje brzog dolaska na prvu stranu Google rezultata bi bilo besmisleno. Rad na ostvarivanju cilja, odnosno prikazivanju sajta na prvu stranu Google rezultata pretrage po nekoj ili po više ključnih fraza, može biti veoma zahtevan i dugotrajan proces, a može se desiti da se sajt probije na visoku poziciju za relativno kratko vreme.
Da bi se izrađeni sajt probio na neku od pozicija prve strane google rezultata pretrage, naravno izuzimajući plaćene oglase (rezultati sa oznakom Oglas ili Ad), sajt mora biti detaljno optimizovan u svakom pogledu. Od validnosti koda, kvaliteta internih linkova, broja i kvaliteta referentnih, odnosno BACK linkova, preko optimizacije teksta, fotografija i svih ostalih elemenata sajta, do njegovog prilagođenog prikaza na različitim uređajima (RESPONSIVE dizajn).
Cilj optimizacije sajta
Optimizovani sajtovi, kao što smo već pomenuli, imaju više šanse da se bore sa sajtovima konkurencije za visoke pozicije u Google pretrazi. Ovo se posebno odnosi za oblasti poslovanja sa velikom konkurencijom. Neke firme postoje dugo, imaju domene i sajtove koji su stari desetak i više godina i zauzimaju dobre pozicije na Google pretrazi, sve dok se ne pojave novi, dobro optimizovani sajtovi koji prate preporuke Google-a u pogledu trenutno važećih standarda optimizacije.
Naravno, stariji sajtovi ne nestaju preko noći iz rezultata Google pretrage, ali svojom inertnošću (retkim promenama i prilagođavanjima), kao i zastarevanjem u pogledu načina prikaza i izrade, padaju poziciju po poziciju, sve dok se u jednom momentu ne nađu na drugoj ili trećoj strani rezultata pretrage. U slučaju da se to desi, rekonstrukcija sajta prema važećim Google standardima, kao i detaljna optimizacija sajta uz osvežavanje sadržaja, može uticati na to da se sajt ponovo podigne na prethodne pozicije ili još više u Google pretrazi.
Optimizacija sajta, kao i izrada sajta, predstavlja proces koji za cilj treba da ima popravljanje pozicije na pretraživačima (naročito tražena PRVA STRANA GOOGLA), ali garancija za to ne postoji.
Zbog raznih faktora, kao što su konkurencija, vreme koje je vaš sajt do sada proveo na internetu, način izrade i sl., niko, pa ni Variety sites tim, ne može vam dati garanciju za pojavljivanje baš vašeg sajta, po svim željenim kriterijumima ili ključnim rečima na prvoj strani Google-a. Neki sajtovi koje smo optimizovali probijaju se brže, neki sporije, ali do sada nismo imali slučaj da sajt po bar nekim ključnim rečima ne dobija bar jedno mesto na prvoj strani Google-a, naravno u relevantnim pretragama (odnosi se na pretragu prema ključni frazama na osnovu kojih je sajt optimizovan).