Pitanje?

Sadržaj web sajta

Šta čini sadržaj web sajta za firme i pojedince:

  • tekstovi i fotografije koji mogu biti prikazani u statičnom ili dinamičnom obliku(tekst slajderi, foto slajderi, ticker tape i sl.)
  • video i audio zapisi koji mogu biti reprodukovani direktno na sajtu
  • foto mape ili predstavljanje lokacije pomoću interaktivne google mape
  • baneri i reklame za druge delatnosti ili firme saradnike
  • razne vrste formulara za kontakt, naručivanje, mišljenja i sl.
  • brojači posećenosti sajta itd.

Izrada web sajta za firmu ili pojedinca, internet prodavnice ili hobi sajta se sastoji od:

Planiranja i određivanja fokusa poslovanja pre izrade sajta za firmu i tu spada :

  • dogovor i planiranje izrade konstrukcije i rasporeda elemenata sajta
  • prijem materijala za izradu sajta za firmu ili pojedinca
  • izrada idejnog rešenja izgleda i funkcionisanja sajta
  • obrada fotografija, revizija tekstova i dobijanje odobrenja od strane naručioca za dalji rad

Ugradnje sadržaja web sajta i optimizacije sadržaja web sajta:

  • postavljanje obrađenog sadržaja u prostor predviđen konstrukcijom elemenata
  • prilagođavanje sadržaja, optimizacija sadržaja i linkovanje u skladu sa potrebama naručioca
  • optimizacija pojedinačnih elemenata za brže pojavljivanje u rezultatima pretrage na internetu

Optimizacije stranica i web sajta kao celine, offline testiranja web sajta:

  • optimizacija stranica i celog sajta za brzo otvaranje i pojavljivanje u rezultatima pretrage na internetu
  • izrada mape sajta i indeksiranje u Google direktorijum
  • ugradnja koda za praćenje statistike posećenosti (google analitika) na zahtev naručioca
  • offline testiranje funkcionalnosti sajta i priprema za postavljanje na poddomen ili domen

Postavljanja web sajta firme ili pojedinca na domen ili poddomen i kontrole:

  • priprema i postavljanje web sajta na internet domen ili poddomen u okviru hosting plana
  • dodatne izmene po potrebi i na zahtev narucioca